Biežāk uzdotie jautājumi (F.A.Q.)

Kā varu veikt pasūtījumu?
Pasūtījumu var veikt tikai mūsu e-veikalā www.theo.lv, norādot savu e-pastu, vārdu, uzvārdu, piegādes informāciju, telefona numuru (nepieciešams piegādes nodrošināšanai), kā arī veidu kā veiksiet apmaksu par pasūtījumu.
Uz norādīto e-pasta adresi saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu, kas vienlaicīgi ir arī rēķins, kurā norādīta maksājuma summa, pasūtījuma numurs.
Pasūtījumu piegāde notiek tikai ar pakomātu starpniecību. Pasūtījumu izsniegšana uz vietas šobrīd nav pieejama.

Kādas ir piegādes izmaksas un kad saņemšu pasūtījumu?
Standarta piegādes izmaksas ir sekojošas:

  • Piegāde uz DPD paku skapjiem Latvijā 3.50€
  • Piegāde uz Omniva pakomātiem Latvijā 3.50€
  • Piegāde uz Omniva pakomātiem Lietuvā, Igaunijā 5.99€


Pēc apmaksas saņemšanas, pasūtījums tiek izsūtīts 1-3 darba dienu laikā.
Pēc izsūtīšanas jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas numuru, lai pats varētu sekot līdzi sūtījuma virzībai.
Standarta piegādes ilgums ir 1-3 darba dienas (termiņš atkarīgs no piegādes kompāniju noslodzes).
Ja neesat saņēmis sūtījumu 14 dienu laikā kopš apmaksas veikšanas, lūdzu kontaktējieties ar mums info@theo.lv

Kādas ir apmaksas iespējas?
Šobrīd pasūtījumu vari apmaksāt ar:
*) bankas pārskaitījumu uz kādu no piedāvātajiem bankas kontiem;
*) internetbankas maksājumu;
*) Paypal.

Vai ir iespējams atgriezt iegādātās preces?
Jā, jums ir tiesības atgriezt preces 14 dienu laikā kopš pirkuma saņemšanas.
Ja esat pārdomājis par pirkumu, tad atgriešanas izmaksas sedz pircējs.
Preces jāatgriež tādā stāvoklī kādas saņemtas (jaunas, neatvērtas).
Ja esat saņēmis bojātu, nepareizu preci, atgriešanas izmaksas sedz pārdevējs.
Pirms preču atgriešanas, lūdzu kontaktējieties ar mums e-pastā info@theo.lv.
Sīkāka informācija par atteikuma tiesībām – https://theo.lv/distances-ligums/

Vai visas preces ir pieejamas uzreiz?
Jā!
E-veikalā pieejamās preces ir uz vietas noliktavā un gatavas izsūtīšanai.
Ja kāda prece nav noliktavā, tad tas ir uzreiz redzams e-veikalā un to nav iespējams pievienot grozam.

Kāds ir kosmētikas produktu derīguma termiņš?
Eiropas Savienības regula nr. 1223/2009 nosaka – ja kosmētikas līdzekļa termiņš pārsniedz 30 mēnešus, nav obligāti jānorāda derīguma termiņš: tas attiecas uz visiem produktiem mūsu e-veikalā.
Tomēr ir jānorāda derīguma termiņš mēnešos pēc produkta atvēršanas.
Šī norāde ir uz visiem kosmētikas produktiem, ar dažiem izņēmumiem (vienreizlietojami produkti, beztermiņa produkti).
Simbols PAO (period after opening) visās Eiropas Savienības valstīs ir vienāds – atvērts korķītis uz kura ir minēti skaitļi un burts M (mēneši), cik ilgi produkts ir derīgs pēc atvēršanas.
Piegādes no ražotājiem veicam vairākas reizes mēnesī, lai nodrošinātu to, ka pie pircēja nonāk tikai jaunākie produkti.

Kā rīkoties, ja esmu saņēmis nepareizu vai bojātu preci?
Ja esat saņēmis nepareizu vai transportēšanas laikā saplīsušu preci, lūdzu uzreiz sazinieties ar mums e-pastā: info@theo.lv, pievienojot pasūtījuma numuru un saņemtās preces fotogrāfijas, lai ātrāk varētu atrisināt situāciju.

Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?
Ja esat pārdomājis vai veicis kļūdu savā pasūtījumā – nekavējoties rakstiet mums uz info@theo.lv
Ja pasūtījums vēl nebūs izsūtīts, tad varēsim to atcelt, mainīt vai veikt korekcijas.
Pēc pasūtījuma izsūtīšanas to nebūs iespējams atcelt.
Ja atcelsiet pasūtījumu pēc izsūtīšanas, nauda tiks atgriezta, kad sūtījums nonāks atpakaļ mūsu noliktavā.
Tiks atgriezta pasūtījuma pilna summa, izņemot piegādes izmaksas.

Vai ir pieejami produktu paraugi?
Diemžēl nē. Ražotāji ar kuriem sadarbojamies paši neražo produktu paraudziņus.

Vai ir iespējams uz vietas apskatīt produktus klātienē?
Nē. Darbojamies kā on-line veikals. Visa produkcija ir apskatāma un nopērkama tikai interneta veikalā.